Health, Culture and Sports Department

Edutalks

İletişim Kulübü'nden Bütünleşik Pazarlama Konferansı

İletişim Kulübü, 18 Kasım 2024 tarihinde Vadi H Yerleşkesi'nde düzenlediği Edutalks etkinliğiyle katılımcılara önemli bir pazarlama deneyimi sundu. Konferansın ana konusu, "Bütünleşik Pazarlama" olarak belirlendi.

Bütünleşik pazarlamanın temelleri, stratejik önemi ve markaların farklı iletişim kanallarını nasıl birleştirerek etkili bir pazarlama stratejisi oluşturabileceği üzerine yapılan sunum, katılımcılar tarafından büyük ilgiyle izlendi. Etkinlikte, pazarlama iletişiminin gücü ve doğru kanal seçimlerinin iş dünyasında nasıl büyük bir fark yarattığı vurgulandı.

Katılımcılar, günümüzün dijitalleşen dünyasında pazarlama stratejilerini nasıl bütünleştirebilecekleri konusunda değerli bilgiler edinirken, uzmanlar tarafından yapılan örneklemelerle uygulamalı bilgiler de sunuldu. Etkinlik, pazarlama alanına ilgi duyan öğrenciler ve profesyoneller için öğretici ve ilham verici bir ortam sağladı.

İletişim Kulübü'nün düzenlediği Edutalks konferansı, katılımcılara sadece teorik bilgi değil, aynı zamanda pratik yönleriyle de pazarlama dünyasına dair yeni bakış açıları kazandırdı.